reklama

Kto si, človeče?

Čo vidíte, keď sa pozriete do zrkadla? Nepoznám ťa, ale aspoň zuby ti umyjem :D Nemáte niekedy pocit, že by ste sa do neho radšej ani nepozreli či boli by ste radi, keby vôbec neexistovalo? Ja by som bola najradšej, keby zrkadlo vôbec neexistovalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nepáči sa mi, čo v ňom vidím. Keď sa odosobním a hodnotím seba z pohľadu inej osoby, tak vidím v zrkadle celkom pekné dievča, ale najviac upútajú moju pozornosť smutné oči toho dievčaťa. Som to naozaj ja? Kto si, človeče? Prečo si taký smutný, čo sa ti stalo? Priala by som si vidieť v tom zrkadle niekoho iného a hlavne veselého. Človek môže nosiť kopu masiek. Máte možnosť si vybrať - budem nosiť masku, alebo budem sám sebou? Človek niekedy ani nechce byť sám sebou, bojí sa, že tým bude zraniteľný. Myslí si, že keď bude nosiť masku, nič, nikto mu neublíži.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred druhými nahodíte úsmev a la Hollywood, ale stačí jeden váš pohľad do zrkadla a ono vašu pravú tvár odhalí, či to chcete či nechcete. Existuje ďalšie také zrkadlo - oči. O nich sa vraví, že sú zrkadlom do duše, veľa napovedia o človeku, aký v skutočnosti je, o jeho duševnom stave, ktorý momentálne prežíva. Ale nedá sa to s istotou povedať. Nesmieme zabúdať na hercov, čo dokážu klamať i očami. Ozaj, vlastníte zrkadlo ,,svedomie"? Dívate sa do neho aspoň občas? Či ste ho už dávno vyhodili do smetí?

Snažte sa žiť tak, aby ste sa nemuseli za seba hanbiť až tak, že by ste sa nedokázali ani do toho zrkadla pozrieť.

Martina Cipková

Martina Cipková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žena vyšla z mužovho rebra, nie z nôh, aby bola pošliapaná, nie z hlavy, aby bola nadradená, ale z boku, aby bola na rovnakej úrovni,spod ramena, aby bola chránená a vedľa srdca, aby bola milovaná. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu